28 April 2010

~MSAM~


~MSAM~
25 April 2010 yg lalu kami berdua kebosanan
Duk rayau2 serata kuching tibe2 teringat kat MSAM
Sehari sebelum tu kat sekolah ada org2 bank dtg menyerang
Mcm2 promosi kad kredit la.. insuran la.. saham la yg diorg tawarkan
So, saya ngn hubby pon menyibukkan diri kat MSAM tu
Masuk mcm kambing lepas dari kandang
Rata2 yg dtg sume nak collect beg ngan pen free
Termasuk la saya ngan suami
Sambil tu ambik peluang gak la tanya pakej loan rumah
Al-maklum nak beli rumah thn depan
Atau
Kalau ada rezeki nak beli thn ni gak
Hehe
Oleh kerana leka bergerak dari satu stesen ke satu stesen
Masa bergerak terlalu pantas
Konon nak kuar cpt2
Tup-tup kne tahan
Sebab selagi tak dptkan sume cop kat gerai2 tak leh balik
Org punyalah padat
Terpaksa patah balik cari chop
Then bila keluar hari dah gelap sgt
Dkt 10jam terkandas kat dalam khemah tertutup
Fuh.. pecah rekod dunia
Last2 balik la rumah dgn beg MSAM berguni2
(sorg dpt 3 helai)
So, sbg penghargaan utk beg tu
Saya telah gunakan utk angkut buku2 budak yg nak dibwk balik
Sgt efficient dan memudahkan keje
Tp overall program MSAM ni kne wat byk improvement
Dari segi pemilihan tempat, waktu, susunan gerai dan yg plg penting keselesaan pengunjung
At d’end terimalah gambar kenangan sekitar MSAM
** badan pun MSAM sb berpeluh2 kepadatan**
Hoho 





1 comment:

  1. Bila sebut Tabuan saya teringat masa saya tinggal kat Abeel rood Kuching

    ReplyDelete