16 January 2011

2010


2010
Wah.. lama betul tak berblog..
Rasanya lepas kawen agak sibuk, al-maklumlah dlu sorg2..
Goreng telur ngan masak nasik dah cukup..
Tp sekarang kena lah masak yg best2 kan..
Nti suami lari plak bila kita tak masa dan tak jaga makan minum dia..
Apepon hidup selepas kawen ni hidup lagi bermakna..
Tak payah dah nak takut-takut keluar malam..
Anytime blh kuar dan blh g mana2..
“abg, teman ye.. tak teman dosa tau, biarkan isteri kuar sorg2”
Haha.. nak tak nak suami kena lah teman..
Satu lagi, lepas kawen mengajar kita planning masa depan..
Kumpul duit sama-sama..
Apepon sangat best lepas kawen..
Sebab apepon blh buat..
Tapi kne minta izin dari suami..
Klu dia tak percaya, angkut je kehulu kehilir..
Tak da org ngumpat..
Klu jadi bahan ngumpat.. sah sah makcik tu gilo..
..haha..

lupa plak nak wish..
selamat tahun baharu 2011






Inilah wajah terbaru yang chubby
kenapa ye lepas kawen badan naik?
sebab ada org teman makan..
makin berselera pastu badan makin naik.. haha


No comments:

Post a Comment